Missie
BQS begeleidt sinds 1987 directie, leiding en medewerkers van (kleine en grote) organisaties met betrekking tot management thema’s in belang van belanghebbenden/klanten, de organisatie, de werkprocessen en de medewerkers.
Visie
BQS levert een meetbare bijdrage aan verbetering van de manier van managen van de organisatie en de te bereiken resultaten met betrekking tot …
- financiele en operationele resultaten
- waardering van klanten en belanghebbenden
- dienstverlening/producten en werkprocessen
- vermijden/verminderen van risico’s en incidenten
- cyclisch en gezamenlijk werken aan continue verbetering
Kortom: tevreden financiers, tevreden klanten/belanghebbenden en tevreden medewerkers
Organisatie BQS
Directeur van BQS is René van den Berg met 30 jaar ervaring op het gebied van advisering en certificering van profit en non-profit organisaties, in de functies als kwaliteitsmanager, adviseur, trainer en lead auditor certificatie.
Verder voert hij regelmatig certificatie audits uit in opdracht van meerdere Certificatie instellingen.
René van den Berg heeft studies gedaan op het gebied van Quality Management, Bedrijfskunde, Logistiek & transport, Import en Exportmanagement.
Hij is 12 jaar werkzaam geweest als projectmanager Turnkey Hospital Projects in Afrika, Midden-Oosten en Verre Oosten, 3 jaar in de functie van Quality Manager, 7 jaar als Management Consultant bij DNV GL Management Consultancy en in 1998 gestart met Berg Quality Services B.V. René heeft internationale trainingen ontwikkeld op het gebied van Modern Quality Management en Quality Rating Auditing en les gegeven in Nederland, USA, Frankrijk, Scandinavië en Italië.
Adviseurs/auditoren van BQS hebben kennis van en affiniteit met diverse takken van sport zoals Opleiding & Onderwijs, Zorg & Welzijn, Publieke sector, Groensector, Industrie, Techniek en zakelijke dienstverlening.
Onze aanpak is snel, praktisch, maatwerk en resultaat gericht binnen de overeengekomen tijdsplanning en budget. Als lead auditor certificatie krijgt René regelmatig na de audit als feedback: ‘je bent positief kritisch, het was constructief en prettig. Dank voor je inzet en tips, daar kunnen we verder mee’.